Pozycjonowanie stale
PDF Drukuj Email


Pozycjonowanie stałe proponujemy przede wszystkim w przypadku bardziej wymagających i konkurencyjnych fraz kluczowych, dla których pozycjonowanie jednorazowe, zwykle poprzedzające pozycjonowanie stałe, jest tylko wstępem do dalszych działań, zmierzających do poprawiania, podbijania i utrzymywania wysokich pozycji.

W większości przypadków stałe pozycjonowanie strony jest uzupełnieniem pozycjonowania jednorazowego, co oznacza, że przed przystąpieniem do pozycjonowania stałego polecamy wykonanie pozycjonowania jednorazowego, które w przypadku haseł mocno konkurencyjnych jest punktem wyjścia do dalszych prac, których efektem jest skuteczna reklama w internecie.


Czy strony, które nie były przez nas pozycjonowanie w sposób jednorazowy mogą być pozycjonowane od razu w sposób stały?

W większości przypadków przed przystąpieniem do pozycjonowania stałego należy wykonać pozycjonowanie jednorazowe. W wyjątkowych sytuacjach, gdy hasła, na które strona ma być pozycjonowana mieszczą się w obrębie pierwszych 8 stron wyników wyszukiwarki Google. Kolejnym warunkiem jest to, że pozycjonowanie, któremu strona zawdzięcza swoje pozycje wyjściowe, musi być wykonane w odpowiedni sposób, zgodny z naszymi standardami. Precyzyjna analiza stanu faktycznego pozwala nam ocenić sytuację.

Czy stałe pozycjonowanie strony zawsze jest konieczne?


Spore grono firm zajmujących się pozycjonowaniem i usługami SEO wychodzi z założenia że pozycjonowanie stałe zawsze jest konieczne, niezależnie od stopnia trudności fraz kluczowych. Nasze podejście do pozycjonowania stron internetowych jest nieco inne – wychodzimy z założenia, że pozycjonowanie stałe, zwłaszcza w przypadku haseł mniej konkurencyjnych nie jest konieczne. Jeśli pozycjonowane hasła są mniej konkurencyjne, a pozycje utrzymują się stabilnie bez dodatkowych działań uznajemy że pozycjonowanie stałe nie jest konieczne i nie namawiamy klientów na siłę na pozycjonowanie stałe. Taki sposób postępowania wydaje się nam bardziej uczciwy i przejrzysty.

Co zrobić gdy po wykonaniu pozycjonowania jednorazowego pozycje zaczną spadać?


Rozwiązania są dwa:

1. Pozycjonowanie stałe dla haseł najbardziej konkurencyjnych, w przypadku których spadki są najbardziej widoczne.
2. Jednorazowa poprawa pozycjonowania w przypadku gdy spadki pozycji rozkładały się w dość długim okresie czasu, zwłaszcza wtedy gdy dotyczą one większej ilości haseł.